♪ KEPADA YANG ESA KU POHONKAN SEMOGA TEMPATMU DI SISINYA.. ♫

Friday 14 October 2011

What next..?

Salam semua.


Nampaknya cerita bersiri Tinggal Potret Itu (TPI) bakal melabuhkan tirainya. Untuk pengetahuan semua, ini merupakan siri yang mana aku akan menulis sebelum post, jadi aku yakin terlalu banyak kelemahan dan kekurangan dalam cerita ini.

Tapi syukur ke hadrat Illahi dan terima kasih aku ucapkan buat rakan-rakan yang banyak memberi respon dan komen yang membina kepada aku menerusi cerita TPI dan selepas TPI melabuhkan tirai, Insyallah akan aku hidangkan korang dengan sebuah lagi bingkisan yang dah lama aku simpan dalam file leptop aku.


Aku harap korang akan terus setia memberi pandangan dan respon serta komen yang akan membantu aku. Terima kasih buat blogger Tautan Kasih yang memberi aku inspirasi untuk mencoretkan idea aku saat aku terbaca cerita Dendam Terlerai di sana. Terima kasih juga buat semua, jangan lupa untuk LIKE page "Blog M.7. Diário" di Facebook.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...