♪ KEPADA YANG ESA KU POHONKAN SEMOGA TEMPATMU DI SISINYA.. ♫

Thursday 3 November 2011

Hentikan Atau Perang!

Assalamualaikum semua.

Selama ni aku harap korang terhibur dengan post entry aku walaupun tak seberapa dan tujuan aku bina blog ni pun untuk hiburan semua orang. Tapi kali ni aku nak bertegas sikit!

Aku ada terbaca luahan beberapa orang kuat NGO di Malaysia berkenaan dengan isu Pertubuhan Melayu Murtad yang dikatakan semakin ligat memurtadkan anak-anak Melayu di Malaysia dan juga mengenai sekumpulan manusia yang menuntut hak kebebasan hubungan seksual di Malaysia.

Pandangan peribadi aku mengenai isu ini adalah sangat biadab! Mereka-mereka ini seakan barah dalam masyarakat kita dan perlu hentikan kegiatan mereka. Kegiatan serta tuntutan mereka ini sudah mencabul kedaulatan Islam di Malaysia!

Apa yang boleh aku pesan kepada mereka-mereka yang terlibat dengan kumpulan-kumpulan ini, HENTIKAN SEGERA atau BERPERANG dengan kami! Ini JIHAD kami, memperjuangkan hak-hak kesucian ISLAM! Jangan mencabar kami! JANGAN DIGANGGU HARIMAU SEDANG TIDUR! ///

Berdiri di bawah panji-panji,
Brother M.7.
B.E.R.S.A.7.U.

3 comments:

olen said...

ya! saya sangat setuju dengan awak! sepatutnya kita habis-habisan memerangi perkara-perkara yang boleh menjatuhkan maruah Islam seperti ini! jangan biarkan anasir-anasir seperti ini membiak lantas menghancurkan kedaulatan agama kita!

afzalsukasuki said...

aku folo ko bro!!kasi tentang banjingan tu semua!!

Anonymous said...

sis folo belakang afzal..

mmg tak patut benda2 macamni berlaku dalam negara Islam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...