♪ KEPADA YANG ESA KU POHONKAN SEMOGA TEMPATMU DI SISINYA.. ♫

Sunday, 23 October 2011

Misteri Kematian Marco Simoncelli


Inilah rakaman kemalangan yang menjadi punca kepada kematian pelumba Marco Simoncelli ketika perlumbaan GP di Sepang. Misterinya terjawab, kerana helmetnya tanggal.


Rest In Peace Marco Simoncelli (1987-2011)

7 comments:

fi said...

R.I.P sudah..

minat gak tgk lumba2 cam tu.. motor2 cm tu comel sgt.. suka :)

Sha said...

ble dia mati ni ?

Ungu Violet said...

dah sampai ajal...

Wan Zawawi said...

Hmmm kesian pun ada,helmtnya sampai tertanggal,mesti kuat kena di bahagian kepala

♥ Nana BamBam ♥ said...

kalau helmet dia x tertanggal xde jadi mcm nih..hum.

miera said...

yg lumba kat track pon leh mati eksiden, apatah lagi yang rempit2 ni..

Ayien Ocaca said...

ishhh....
tu la padah nye x ikat dgn ketat...
hehe....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...